- اجرای حکم پرونده موسوم به «خاله شادونه» - » اینجـــــا زنجــان اســت...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

» اینجـــــا زنجــان اســت...

 

حکم پرونده موسوم به خاله شادونه صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد.حجت الاسلام مسیح ا... میرزایی رئیس دادگستری شهرستان خرم دره با اشاره به آخرین وضعیت پرونده حادثه موسوم به خاله شادونه، افزود: حکم این پرونده صادر شده و در مرحله اجرا قرار دارد و برخی از متهمان آن نیز دستگیر و محکوم به زندان شده اند.

به گزارش ایسنا ابوطالبی دادستان شهرستان خرم دره نیز با اشاره به آخرین وضعیت پرونده خاله شادونه، عنوان کرد: مدیر اجرایی این جشن به عنوان مقصر اصلی حادثه شناخته شده و به حبس محکوم شد و از آنجایی که برنامه بیمه داشت، دیه متوفیان نیز پرداخت می شود.

جان باختن سه کودک در مراسمی با اجرای "خاله شادونه"

در خور اشاره است عصر روز پنج شنبه، 21 اردیبهشت 1391، اتفاقی در برگزاری یک برنامه باعث شد تا شادی کودکان خرم دره ای به بهای کشته شدن 3 کودک در این شهرستان تمام شود.به گزارش ایسنا سالن 3000 نفری شهدای شهرستان خرم دره شاهد برگزاری مراسمی برای کودکان این شهرستان با حضور "خاله شادونه" بود، اما پایان این برنامه با مرگ 2 کودک در همان روز و فوت یک کودک دیگر در صبح روز بعد، حادثه ای غم انگیز را پدید آورد."رحیم نوری پور"، فرماندار خرم دره درباره چگونگی رخ دادن این حادثه گفت: این حادثه بر اثر ازدحام کودکان برای خروج از محل اجرای مراسم رخ داد.وی با اذعان به این که سالن برگزاری این برنامه ظرفیت 3000 نفر را داشت، اما بیش از 4000 نفر برای دیدن برنامه مذکور به سالن شهدای خرم دره آمده بودند، افزود: ازدحامی که در هنگام خروج از درهای سالن به وجود آمد، باعث کشته شدن یک دختر 7 ساله و یک پسر 7 ساله شد و این در حالی است که یک کودک نیز بر اثر این ازدحام به حالت اغما فرو رفت.

وی با تأکید بر این که در این حادثه به جز 2 کودکی که جان خود را از دست دادند، 6 کودک دیگر نیز دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: 4 نفر از مصدومان به بیمارستان شهرستان، منتقل و 2 نفر از کودکان نیز به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان آیت ا... موسوی زنجان انتقال یافتند .


[ چهارشنبه 93/4/4 ] [ 4:54 عصر ] [ مهــدی ]

مهــدی
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز این وبلاگ در درجه اول برای شناساندن استان عزیزم زنجان درست شده و در درجه بعدی شناسایی و نقد برخی از حرکات مسئولین استان...
لیست یادداشت ها
دوستان اینجا زنجان است
آمار وبلاگ اینجا زنجان است
امکانات پارسی بلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 349516

لیست موضوعات
 
زنجان ، نوحه ها ، زنجانیم ، اجتماعی ، استان زنجان در یک نگاه ، اینجا پایتخت شور و شعور حسینی است ، اینجا زنجان است ، اینجا زنجان است سالهای تباهی،روی نیمکت سیاهی ، اینجا زنجان است مسئولین زنجان کاری ، ببین از کجا تا کجا اومدیم ، حسین ، حسین منزوی ، خوش آمدید ، دانلود internet download manager جدید آخرین ورژن دانلود منیجر ، دانلود انیمیشن بره ناقلا ، اینجا زنجان است ، دانلود مداحی از حاج جواد رسولی ، دانلود مداحی حسینیه اعظم زنجان ، دانلود مراسم شب چهارم محرم حسینیه اعظم زنجان ، دانلود مراسم شب سوم محرم حسینیه اعظم زنجان ، دانلود مراسم شب های محرم حسینیه اعظم زنجان ، دانلود نرم افزار ویرایش ویدئو کُرل ویدئو استودیو 14-Corel VideoS ، دانلودمداحی حاج علیرضا بیگدلی ، سلام بر حسین سلام بر محرم ، سلطان ، شاعر ، عمومی ، غزل ، غزل سرا ، غزل فارسی ، قالب جدی دانلود علی نصیری ، مادر صبر کن آمدم... ، متفرقه، اجتماعی ، مذهبی ، مصاحبه با محمد رحیمی مدیر موفق تالار گفتگوی ایرانیان ، معاصر ، معرفی حسینیه اعظم زنجان(تاریخچه و...) ، معرفی زینبیه اعظم زنجان ، مناسبت ، مناسبت ها ، منزوی ، نرم افزار های کاربردی ، و اینجا منای عشق است و عرفات عروج ... ، یه روزی مرگ هم میرسه ... ، آخرین اخبار از حسینیه اعظم زنجان ،